Sayısını hatırlamadığım kadar fazla okumuşumdur. Hâlâ da canım sıkıldıkça açar okurum. Nedense her seferinde sanki ilk defa okuyacakmış hissine kapılırım. Bunun nedenini anlayabilmiş değilim :) Çok akıcı ve sade bir roman. Ama bu sadeliğe rağmen bir bıçak gibi saplanabilecek bir roman aynı zamanda. Okumayan arkadaşlara tevsiye ederim.