Aslında insanoğlunun yazılı tarihi savaş tarihinden başka birşey değildir. Bunun en büyük örneği de bu kitaptır. Bu kadar kısa olmasının sebebi ise; harp doktrinleridir. Çünkü harpte afilli sözler işlemez. Tecrübeli askerler sizi dinlemez acemi olanlar ise ilk mermi patladığında bildiğini de unutur. Ondan dolayı kısadır. Güzel bir eser ve hala da günümüzde geçerliliğini koruyan bir eser. Tavsiye ederim :)