Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim çok güzel di warcross kadar başarılıydı elimden düşüremedim kitap dediğim gibi çok güzeldi kitabı okurken tam bir şeye inaniyodum yazar ters köşe yapıyordu asla neye inanacagimi bilemedim bu yönden çok sevdim kısaca mükemmel di