·712 syf.····Okunma: 12 Şubat 2022 13:38 Bu güzel ve uzun olacak maceramızın ilk kitabını bitirmiş bulunuyorruum. Oldukça keyif aldığım, tamamen yabancı olduğum bir dünyaya giriş yapmak ve karakterleri, ortamı iyice özümsemek benim için hiç de zor olmadı açıkçası. Evet sayfa sayısından da anlaşıldığı üzere yoğun bir kitap, ancak okurken dizi gibi akıp gitti. Nispeten daha odaklanarak okunması gerek diye düşünüyorum çünkü önümüzde 6 kitap daha olduğu için ufak bir kısmı da atlasak tamamını etkileyebilir.
Kitabın arkasına destanlarda olduğu gibi bir sözlük ve karakterleri kısaca tanıtan alıntıların olduğu bir kısım eklemişler ki bence bu konuda biraz daha iyi olabilirlerdi. Neyse ki kitabın filmi de mevcut, oturmayan parçaları oradan tamamlayabilirim. Bilimkurguda hayal gücünün önemini bi kere daha anlamış bulunuyorum, yazardan çok okurun da aynı şekilde düşünmesi ve tasvirler önemliydi. Tabiki tavsiye ediyorum, 1 puanı da terimolojinin daha iyi olabileceğinden kırıyorum.