naz

@nazeste
die vergangenheit
9/10
·56 syf.··
Beğendi
·
2022 12. kitabı
şu ana kadar okuduğum stefan zweig hikayeleri içerisinde en beğendiğim hikaye....<3....kitapta erkek karakterin kah özlemine şahit oluyoruz kah onun düşüncelerinde kendimizi buluyoruz/kendimizden bir iz görüyoruz...kadın karakterin daha yaşlı ve ilk başta*evliyken birbirlerini tanımaları sizi bir tık ahlak bekçisi moduna sokabilir ama "kimsenin hayatına kimse karışamaz" cümlesini hissettirecek şekilde böyle kişilere had bildiriyor..... çünkü bu kitapta yargılama yok...saygılarımla.....
1000Kitap
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,7bin okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.