Hobbit - Gittim ve Döndüm
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2021 00:00
·
Kitap ve film birbirinden o kadar farklı ki şimdi tepkileri daha iyi anlayabiliyorum. Kitabın odak noktası bir Hobbit'in serüveni iken, filmin odak noktası arken taşıydı. Azog'un, Legolas'ın olmayışı.. Thranduil'in sadece kuytuorman kralı olarak geçmesi gibi gibi.. (biraz daha söylersem okumaya sebebiniz kalmayacak). Bu yazdıklarım filmin kötü olduğu anlamına da gelmiyor. Çünkü bir kitaptan üç film ancak böyle çıkar. Özellikle macera, fantastik ve aksiyon içermesi gerekiyorsa. Kitaba gelirsek, 333 sayfalık bir çocuk romanı. Yer yer akıcılığı yavaşlasa bile genel olarak sürükleyici bir kitap olduğunu düşünüyorum. Özellikle son çeyreğinde daha fazla merak içeriyor ve bir an önce sonucu görmek istiyorsunuz. Kitabın sadece son kısmının biraz kısa kaldığını düşünüyorum. Kısacası bir Orta Dünya hayranıysanız, bu kitabı okumanız gerekiyor. Ancak değilseniz (veya macera kısmı daha ağır basıyorsa) önerim Yüzüklerin Efendisi'nden başlamanız daha iyi olur.
1000Kitap
HobbitJ. R. R. Tolkien · İthaki Yayınları · 202317,3bin okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.