·400 syf.····Okunma: 13 Şubat 2022 17:37 Bu kitaba nasıl bir yorum yazayım bilemedim. İlk kitap 'Auswitzche Dövmecisi' nin devamı niteliğinde olunca yazardan aynı performansı bekledim. Oysa bu eser en fazla 150 sayfaya sığacak konusu ile gereksiz yere çok uzatılmış. Kendi içinde konuları sürekli tekrarlayan bir yapıya sahip. Elbette kampların acımasızlığı ve suçlu ( kime, neye göre) olarak oralarda yaşananlara değinilmiş fakat bana yavan geldi. Hayal kırıklığına uğradım. Tavsiye eder miyim bilemedim. Sadece ilk kitabı okuyanlar belki merakını edip okuyabilirler.