·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2022 15:14 Olay örgüsü güzel bir kitaptı. Sonu tahmin ettiğim gibi bitti. Daha farklı bir şekilde bitse iyi olurdu sanki. Kürk Mantolu Madonna kitabı daha güzeldi. Kitabın sonunda şoke olmuştum. Beklenmeyen bir şekilde bitmişti. Bu kitabı da öyle düşünmüştüm.