Gerçekten eksisiyle artısıyla kendime hatırlatmam gereken, unuttuğum ya da kendime söylemediğim bir çok cümleyi kitapta okuyunca çok tuhaf ve güzel hissettim. Beyhan Bey ile oturup beni konuşsak sonrasında böyle bir kitap yazsa zaten beni yazarmış. Kaleminize ve emeğinize sağlık.. Beyhan Budak