Mekan mekan içinde,karakterler içiçe.anlamaya çalışmadan okumak lazım sanırım bu tarz kitapları,anlamaya calistikca uzaklasiyorsunuz kitaptan.kitap okuduktan sonra eee noldu şimdi diye boşlukta bırakan kitaplardan hoslanmiyorum sanırım ya da bu kitaplardan hoslanacak seviyeye gelmedim henuz.