Uzun yaşayın,yaşamak güzel şeydir. Zamanınız varken yaralanın. Bakın ne iğrenç bir görünümüm var: yarı ezilmiş, ama gene de kıpırdayan bir solucan. Bir zamanlar "Çok şey yapacağım,ölmeyeceğim! Bir devim ben ve görevlerim var!" derdim. Ama bu devin tek amacı var şimdi kimsenin umrunda olmasa da,yoluyla yordamıyla ölmek...
* "Ölüm eski bir olaydır ama her insana yeni görünür."* (syf 245)