insan tek başına aç kalabilir ama açlık topluca hareket edildiğinde toplum hep yenik düşer, aklıma hep şu geliyor insan ikna ederken yok olmayı seçenek olarak görmemeli bir başkaldırış herzaman iki tarafı eşit derece korkutmuyorsa uzlaşma hep yerini gurura bırakır gurur herzaman yıkıcıdır….