Ayçöreği kitap yorumu
Puan vermedi·368 syf.··
2022 2. kitabı
!!!! SPOİLERSİZ!!!! Kitap beklentimi karşıladı , belki sevmem diye yüksek tutmamıştım ama güzeldi. Kendimi hep Erva'ya benzettiğim için güzeldi yani. Mutlu kelebek'i hiç sevmemiştim hiçbir zaman kardeşi ile alakalı olan olayı öğrendiğimde haklı olduğunu düşündüm. Ahmet'i de Emir'i de sevdim ben ama Emir>>>> Bir parti hayatınızı ne kadar değiştirebilir? Sorusuna cevap:)) Sahra kimsenin ölmesine izin vermiyor... Üzümlü kekim Çok güzeldi herkes okumalııı
Söz
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.