Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 15 Şubat 2022 22:47 Japon Edebiyatından okuduğum ilk roman olan Yaban Kazı'nı, maalesef ki çok beğenmedim.
İlk olarak; kitabın olay örgüsü bana çok sıradan geldi, çarpıcı betimlemeler yoktu ve kitabın sonu ise bayağı bir şekilde sona erdi.
İkinci olarak; Japonya'ya ve Japon kültürüne hakim olmadığımız için, kitapta yer alan ifadelere yabancı olmamız, kitabın okuma hızını düşürüyor.
Modern Japon Edebiyatının ilk eserlerinden olduğu için belki de eser biraz ham geldi. Yine de Japon Edebiyatından hemen vazgeçmeyeceğim. Yine İthaki Yayınları tarafından yayımlanan "Ardından" eserini okumayı düşünüyorum ilerleyen süreçte. Umarım o kitap, beklediğim gibi çıkar.