Öncelikle kitabı az önce bitirdim ve sizinle kitap hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Kitabın konusuna baktığımda enteresan, ilgi çekici, çerezlik bir fantastik seri olduğunu düşündüm. Nitekim öyle de oldu. Kitabın dili oldukça akıcıydı, 447 sayfayı yaklaşık 6 saatte bitirdim. Ancak bu kitap beni çok arada bıraktı. Kitabın sevdiğim özelliği kadar sevmediğim birçok yönü de mevcut. Sevdiğim yönleri; akıcı, macera ve heyecan eksik olmayan bir kurguya sahip olması. Sevmediğim yönleri ise; kitapta genel olarak bir anlam bozukluğu vardı. Bölümlerde ki bu anlam bozukluğu çevirmenden mi kaynaklanıyor yoksa yazardan mı onu bilemiyorum. İkinci sevmediğim özelliği ise bazı karakterlerin davranışları oldu. Maalesef bazı yerlerde durup bir "Nasıl yani??" dediğim çok fazla sahneye denk geldim. Bir diğer özelliği ise bu kurgunun iki kitaplık bir seriye dönüşmesine gerek var mıydı onu bilemedim. İkinci kitabı aldım ve okuyacağım. Umarım birinci kitaptan daha başarılı olur.