Sürekli kendini tekrar esen bir anlatım tarzı olduğu için ve konusu güzel olsa bile, artık Livaneli okumaya dayanamıyorum. Bu yüzden kitaplarının sadece özetlerini okuyacağım bundan sonra. Bu kitabı da arkadaşım hediye aldığı için okudum fakat bana edebi bir haz vermedi sadece güzel bi hikaye okudum diyebilirim.