Puan vermedi·126 syf.····Okunma: 09 Mart 2024 15:28 Bu kitapla ilgili duygularım çok karışık en önemli husus bence odaklanarak ve iyi bir ruh halindeyken okumak sanırım ben kötü zamanı seçtim o yüzden beni de fazla melonkolik yaptı. Bu kitap tam bir klasik altı çizilecek çok alıntı vardı ama pek melonkolik sevmediğim için benim favorilerim arasına girmedi. Tam bir sanat eseri olabilir ama fazla karışık duygular yüzünden zaman zaman sıkıldım ve sonuna hiç şaşırmadım. Ayrıca Werther’ın arkadaşı mektupları okurken sıkılmadı mı ya biri bana böyle depresif mektuplar yazsa ben çok bunalırdım. Neyse bence zevk meselesi bir kitap bana pek hitap etmedi ayrıca kitabı belki de sonundan dolayı Martin Eden’a benzettim Martin’de böyle gözlerimizin önünden kayıp gitmişti ama Martin benim için çok başka. Ayrıca bir kere daha anladım ince kitapları çok daha zor okuyorum kalın kitaplar aşktır