Muhteşem bir psikolojik gerilimdi. Okumam bir günü bulmadı. Tıpkı içinde deniz kokusunun da olduğu tatlı bir meltem gibi geçip gitti sayfalar. Kitabın sonunu tahmin etmek zor olmadı ama bazı okurlar için şok edici bir finale sahipti. Psikolojik gerilim seven her okura bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.