Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 17 Şubat 2022 14:13 Fakir Baykurt'un keyifle okuduğum kitaplarından biri daha yine Almanya' da yaşayan gurbetçilerin yaşadıkları olaylar ve gurbetçi çocuğu 15 yaşındaki Adem'in yaşananları Disburg'dan geçen Ren nehrine anlatması ve insanlarla iyi olunca olayların kendiliğinden düzeldiğini yabancı el de olsa iyiliğin her yerde meyve vermesini anlatıyor. Tavsiye edebileceğim bir kitap.