Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, öldü.
··1 alıntı·
19,8bin Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.