·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2022 15:18 Uzun zamandır beni korkutan bir kitap okumamıştım. Kitap gerçekten o kadar etkileyici ki sanki gözlerim benimde aniden bir beyaz sis denizine dalacak gibi hissettim çoğu kez. Uyurken okumanızı tavsiye etmem :) Yazarın baş yapıtı olduğu söyleniyor bu kitap hakkında. Diğer kitaplarını henüz okumadım ama bence doğru olma ihtimali yüksek. Gerçekten kitabın içine girdim ve beyaz sis denizinde dolaştım, bazen de doktorun karısının yerine koydum kendimi. Oldukça eşsiz bir deneyimdi. Hele de şu an Covid-19 ile uğraşmamız ve karantina kelimesi ile yaşamamız Kitabı daha da etkili hale getiriyor. Ayrıca insanların dönüşümü, en hayvanı duyguların ortaya çıkması üzücü ve maalesef çok gerçekçi. Gerçekten böyle bir durumla karşı karşıya kalsak bence bu kitap rehberimiz olurdu. Kitabın sonunu merakla bekledim. Ayrıca kitabın sonunun öğreticiliği çok hoşuma gitti. Okumak isteyenlerin heyecanını bozmamak için söylemek istemiyorum ama okumaya değer. Kitabın kapağını kapattığınızda tatmin olmuş oluyorsunuz. Bu akşam filmini izleyeceğim. Kitabı kadar olmasa da güzel olduğunu tahmin ediyorum. Bence siz de ilk önce kitabını okuyun sonra filmi izleyin. Daha mutlu olacağınıza eminim.