Harika bir kitap
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2022 47. kitabı
Bir Günde biten mükemmel bir kitap daha. İnanılmaz kurgu, inanılmaz sürükleyici, film gibi bir gerilim... Şimdiki zaman ile geçmişe dönüşler yaşayarak çok hızlı ilerleyen bir kitap. Bitene kadar elimden bırakamadım. Devamı gelir mi bilmiyorum ama bence olmalı derim. Çünkü merak uyandıran bir şekilde bitti. Bu tarz romanları sevenlere mutlaka tavsiye ederim. Hiç düşünmeden okuyun derim. Ekleme: Kitabın beklenen devamı geldi.. Malorie: Bir Kafes Romanı Bu kitap kadar olmasa da bence yazarın diğer kitaplarına göre gerçekten güzeller. Ve yine filmini de çektiler. Çok merak etmiştim nasıl çekicekler diye. Kitap kadar detaylı olmasa da beğenerek izlenir. Daha önce bir incelememde de yazmıştım. Yazarın diğer kitaplarının bu kitabıyla alakası yok. Sanki başka biri yazmış gibi. Örn: Gölün Dibindeki Ev
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
·
250 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir ben sürüklenememişim sanırım kitabı okurken😁