"Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten de hiçbir şey olmuyorsa, hiçbir şey olmaz sonunda."
Pamuk'u ve savunduğu ideolojilerin tamamına karşıyım ama kitabını beğenmiş bulunuyorum. Pamuk bu kitabıyla asıl derdini anlatmış ki asilce duygular söz konusu.
Gezici tiyatrolara fazlasıyla yer vermiş olması, dümdüz anlatımı olumsuz görülse de okurlarca ben sevdim.