Kitap çok güzeldi!!
Sanırım Halil Cibran'ın ilk bu eserini okuduğum içi çok şanslıyım
Kitap hayatta karşılaşacağımız her şeye değiniyor çok hoş çok güzel ve oldukça da akıcı bir anlatımı var.
Kesinlikle her insanın hayatında en az bir kez okuması gereken harika bir eser olduğunu düşünüyorum...