Puan vermedi·368 syf.····Okunma: 19 Şubat 2022 03:51 Kitapta hiç isim geçmemesi ve yazarın insanları betimleyerek anlatması, beni de kitaptaki kahramanlardan biriymişim gibi hissetmemi sağladı. Kitabı okurken insanoğlunun ne kadar aciz ve kötü varlıklar olduğuna bir kez daha tanık olacaksınız. İçgüdülerimize göre hareket ettiğimizde bırak hayvanları, hayvanlardan bile daha kötü bir şeye dönüşüyoruz. Çünkü hayvansı iç güdüleri şeytani insan aklıyla birleşiyor...