10/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2022 20. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2022 11:48
Daha önce okumadığım için pişmanlık duyduğum bir kitap oldu. Başlayınca heyecanla bir solukta biten kitap, olayların içerisindeymiş gibi hissediyorsunuz ve ağır bir dili yok. Alinin aşk üçgeninde kalışı, pişmanlık, kıskançlık ve ayrılık anlatılıyor. Dilaşub'u daha farklı bekliyordum sonunun böyle bitmiş olması aşırı üzdü..
1000Kitap
İntibahNamık Kemal · Can Yayınları · 202149,2bin okunma
·
388 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.