·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2022 11:48 Daha önce okumadığım için pişmanlık duyduğum bir kitap oldu. Başlayınca heyecanla bir solukta biten kitap, olayların içerisindeymiş gibi hissediyorsunuz ve ağır bir dili yok. Alinin aşk üçgeninde kalışı, pişmanlık, kıskançlık ve ayrılık anlatılıyor. Dilaşub'u daha farklı bekliyordum sonunun böyle bitmiş olması aşırı üzdü..