8/10
·424 syf.··
2022 14. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2022 09:27
Kitap güzeldi çok güzeldi. İçimi ısırtı ama niye diyaloglar bu kadar azdı ki. Mesela Darcy aşkını ilan ederken sadece seni seviyorum dediği kısım söylendi geri kalanlar sadece anlatıldı. Bu bir sürü yerde daha oldu. Bu durumu hiç sevmedim. Çünkü (en azından ben) oraları okurken kitabın içine giremedim, sadece okuyup geçtim. Bir şey daha var. Darcy ve Elizabeth’in sahneleri de azdı, bazı yerleri kendi içimden doldurmak zorunda kaldım
Gurur ve ÖnyargıJane Austen · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202598bin okunma
·
83 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitap gerçekten çok güzeldi ama evet bende daha fazla aşk görmeyi bekleyerek başlamıştım ama az aşk çok gurur vardı...
melek
Gönderi Sahibi
evet evet yani sonuçta adıyla son derece uyumlu bir kitaptı