·291 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2022 19:56 Bir yazar olarak okuduğum bazı kitaplarda bu kitabı yazan keşke ben olsaydım diye düşündüğüm çok olmuştur.
Burası Radyo Şarampolde işte bu kitaplardan.Teknolojinin bu kadar hayatımıza hükmetmediği, saf temiz çocukluk yıllarımızı; ilk aşklarımızı ülkede yaşanan olayları o kadar güzel bir kurgu ile bütünleştirmişki yazar .
Sanki çocukluğumu tekrar yaşadım ve Şükran Yığit'in harika kalemine büyük hayranlık duydum.
Sevginin,saygının ve dostluğun önemini ve zor günlerde insanlar arasındaki olması gereken yardımlaşma ve desteği olağanüstü hissettiren çok duygulu bir kalemi var.
Kısaca günümüz kapitalist düzeninin yarattığı bencil insanlarla kurulu bu dünyada eskileri yaşamak isteyen herkesin okuması gerekli.