·312 syf.····Okunma: 01 Mayıs 2018 00:00 Kitabı gerçekten hiç beğenmedim. Tamamen vakit kaybıydı bana göre. Okumasanızda olur. Olaylar karakterler o kadar karışıktı ki. Evet hızlı okunuyor. Ama çok sıkıcı. Kafa karıştırıcı. İlkten olayı dahi anlayamayıp tekrardan okumak zorunda kaldım.