·320 syf.····Okunma: 20 Şubat 2022 22:13 Okuduğum en keyifli (ruhum kaosa aç) sonlardan biriydi. Seriye başlarken hiç beklentim yoktu ve ilk kitabını sonu dışında neredeyse hiç sevmemiştim. Ama bu kitap baya iyiydi ve çok çabuk bitti. Elle bu kitapta akıllanmış olduğu için onu okuması baya keyifliydi. Aynı şekilde reed'de de pozitif bi değişim vardı. Genel olarak Royal ailesinde pozitif yönde bir değişim olmuş ve bu muhteşem. Aşırı çerezlik, yormayan bi kitap.