Kitap, hassas içeriklerinden dolayı, okuması zor bir kitap. Zaten önsözde de Dr. Perry"Dinlenerek okuyun" mesajı veriyor. Kitabın kapağını görünce bile, aklıma gelen cinayetler, dehşetler var. Ama bitirdiğin zaman, kocaman iyi ki diyeceğini hissediyorum.
Keyifli okumalar.