·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Nisan 2017 12:53 Çok etkileyici bir hikaye; insanı içine çeken, olayın içerisinde bir karaktermiş gibi hissettiren harika bir anlatım. Bazı şeyler; kitaplar, filmler, yaşanmışlıklar, hikayeler, tanışıklıklar bitince üzer insanı. Ben üzüldüm bu kitabı bitirince; hem hikayenin son olayından dolayı, hem kitabın sona ermesi sebebi ile. Özetle; beğendim, çok beğendim. Keyifli okumalar...