3/10
·384 syf.··
2017 12. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2017 14:45
Verilen emeğe saygım sonsuz ;ama ne yazık ki bana hitap eden bir kitap değildi. Teşekkür kısmında 2. Satırda yer bulan: " Türkiye Halkı olmasaydı bu kitabı yazamazdım " cümlesi tebessüm etmemi sağladı. -------------Spoiler-------------- L. Frank Baum'un 1900 yılında yayımladığı "Oz Büyücüsü" adlı çocuk romanının günümüz uyarlaması diyebiliriz. Bu versiyonda Şiddet ögeleri bolca işlediğinden çocukların okumasının uygun olduğunu düşünmüyorum. Benin için zaman kaybı oldu.
OzAdam Fawer · April Yayıncılık · 20178,2bin okunma
·
5 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Derinden
Gönderi Sahibi
Empati ve Olasılıksız romanlarını severek okuyan biri olarak bende hayal kırıklığına uğradım. Vazgeçmek ile doğru yapmışsınız.
Okumayi düşünmustüm ama empati ve olasiliksizdan sonra okuyucuların pek begenmedigini gordum ve vazgectim :)