·384 syf.····Okunma: 11 Nisan 2017 14:45 Verilen emeğe saygım sonsuz ;ama ne yazık ki bana hitap eden bir kitap değildi.
Teşekkür kısmında 2. Satırda yer bulan: " Türkiye Halkı olmasaydı bu kitabı yazamazdım " cümlesi tebessüm etmemi sağladı.
-------------Spoiler--------------
L. Frank Baum'un 1900 yılında yayımladığı "Oz Büyücüsü" adlı çocuk romanının günümüz uyarlaması diyebiliriz. Bu versiyonda Şiddet ögeleri bolca işlediğinden çocukların okumasının uygun olduğunu düşünmüyorum. Benin için zaman kaybı oldu.