Emrah Serbes'in kalemini yanlış kitapla tanıdığımı düşünüyorum. Ama yine beğendiğimi söyleyebilirim. Dili çok akıcı, bir solukta okunabilecek tarzda. Her ne kadar 4 günde okursam da. Belirli bir olay örgüsü yok. Afili Filintalar adı altında seçkileri içeriyor. Onun dışında çok fazla argo içeren kelimeler var ve bu da beni bir tık soğutmadı değil kendisine karşı.