Kitaba karşı önyargılı yaklaştım okudukça beni kendine çekti gayet sürükleyici bir kitap. Kitap başındaki karakterler arasındaki diyaloglar yapay veya basit gibi geldi ama kitabı okumaya devam ettikçe diyaloglar da gayet güzel ve akıcı olmaya başladı. Okurken sıkan veya kendini yarıda bıraktıran bir kitap değil gayet akıcı ve anlaşılır yazılmış. Vakalarda hem kendimi hasta yerine hemde sağlıkçı personel yerine koyarak insanların o anki hislerini anladım. Herkese okumasını tavsiye edebileceğim bir kitap.