Kesinlikle öneririm , kitap
gerek yazarın kalitesi olsun , gerek içeriğinin güzelliği olsun size güzel vizyon katacağına inanıyorum . Hatta konuya bir örnek vermek gerekirse altını çizdiğim yerlerden birtanesi de şudur ; “Henüz sahip olmadığın birşeyi vaat ederek gidecek olursan, onu ele geçirme arzunu yitirirsin.”