·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2022 19:59 Merhaba değerli okurlar.
Bu kitabı okurken aslında sadece bunu değil bütün kitapları okurken hep kendimle savaş halinde olurum. Yazar ne demek istemiş. Bu söylemek istediğini nasıl anlatmış diye dusune dusune okurum. Bu kitap beni altüst etti. Acımak, çok insanca bir duygu ama burada işler öyle bir yoldan cikiyorki. Acıyan kişi acınacak duruma düşüyor. Hangi noktaya kadar acimaliyiz. Yada her engelli acınacak durumda mıdır. Gerçekten çok güzel bir kitapti. Şimdiden hepinize iyi okumalar.