·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Şubat 2022 19:56 Kitabı gerçekten çok beğendim. Harika bir sistem eleştirisi olmuş. Yaklaşık yüzyıl önce olan olayların günümüzde tekerrür etmesi veya yazarın ileri görüşlülüğüne değinmeden edemeyeceğim harika bir öngörü yeteneğiyle günümüzde hala varlığını sürdüren anlamsız bir takım olaylar silsilesine geniş bir açıdan bakmış yazar. Kitabın içerisinde günümüze yansıtılabilecek pek çok olay var ve yazarın bunları yıllar öncesinden görmesi gerçekten harika bir olay. Yüzyıl önce dünyada yaşanan bir takım saçmalıklar hala devam ediyorsa insanlık bir adım ilerleyememiş demektir. Favorilerim arasında şimdiden kendine yer edinen bu kitabı dünyadan mutlu olmayan ve varolan sisteme karşı olan herkesin okumasını tavsiye ederim..