·196 syf.····Okunma: 23 Şubat 2022 10:18 Bir yer doğal ve çoğunluk düşüncesiyle kolaylıkla nasıl yok olur? İyi ve kötü var mıdır? Varsa eğer nedir? Ayakta kalmak kolay mıdır? Ve huzur, mutluluk çok mu zordur? Umut hiç yok mudur? Hep bir doğruyu anlatmak için çaba mı sarf etmeli? Elimizdekileri hep kayıp etmemiz mi gerekir? Ya sevgi? Sevgi neydi? Bayrak, toprak, doğa, İnsan ve hayvan o dilsiz canların sevgisi? Hiçbir canlı boşa yaratılmamıştır. Canlılardan birine zarar verirsek eğer ekolojik dengede bozulacağı için bir yerde mutlaka patlak verecektir. Verdiğimiz her türlü zararların sonuçlarını, katlanılan sonuçları bir düşünelim...Etrafımıza,yaşamımıza, geçmişimize ve şimdiye bakıp sorgulamamız gerekir. Sorgulayalım olan biten her şeyi. O zaman anlayabiliriz gerçeği.. Hayat denilen o şeyi, yaşamı.
Basit anlatımlı güzel bir kitap tavsiye ederim.