Puan vermedi·114 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2017 07:16 İyi bir kitaptı.Bu kitaba benzer birçok kitap daha okudum.Ancak bunun içeriği deiğrrlerinden daha farklı geldi.Kendi özgün cümlelerinden oluşmuş.Hikayeleride oldukça anlaşılabilirgüzel. biz insanların anlayabileceği şekilde yazılmış.Ben okurken zevk aldım.Orta seviyede bir kitaptır.