Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 23 Şubat 2022 18:06 Öncelikle kitap akıcı ve güzeldi. Mitolojiye çok hakim olunmadan da anlaşılabilecek bir seviyedeydi. Olaylara Loki ve yüreğini geri verdiği cadının gözünden bakmak güzeldi. Genel anlamda beğendim. Ama şunu da söylemek isterim ki bence Ben Kirke buna göre seviye olarak çok daha iyi bir yerde ve çok daha güzeldi. Kitap sürekli Ben Kirke ile karşılaştırıldığı için bu yorumu yapma ihtiyacı hissettim yanlış anlaşılmasın. Ancak yine de okumak isteyen tereddüt etmesin derim.