·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Şubat 2022 11:30 Muhteşem...bu dönemde okunacak kitaplarda ilk sırayı aldı benim için .o kadar içten samimi ve de yaşanmışlıklarıyla bana tamamen hissettirdi.bir an kendimi Urlada zannettim.bir daha okurmusunuz diye sorsanız tek kelimeyle evet derdim.