İclal Aydın'ın kaleminden okuduğum ilk eser..o kadar beğendim ki kitap bitmesin istedim...
Ayvalık 'ta geçen sıcacık bir hikaye...aile değerlerini ve bağlarını güçlü bir dille anlatmış yazarımız.
Üç kiz kardeş;Türkan, Dönüş ve Derya babaları Sadık Bey anneleri Nesrin Hanım.. Bu aileyi okurken kendinizden de birseyler bulacağıniza inanıyorum sizi alıp eski günlere,masum kalan sevgilere götürebilir.. hayatın acısını ve tatlısını her türlü mücadeleyi beraberce üstesinden gelmek çok güzel olsa gerek...Okuyan herkesin güzel bir yolculuğa çıkacağı kesin