·172 syf.····Okunma: 24 Şubat 2022 17:18 Kesinlikle iğrenç bir kitaptı. Nefret ettirdi ve iğrendirdi. Hele o sokak ağzı saçma salak cümleler delirdim resmen. Seni hiç özlemeyeceğim Alex. Cehennem ol. Yani böyle bir karaktere sempati duydurmak içinde yok küçüktüm yok artık büyüdüm, değiştim gibi zırvalıklarla da bitmiş kitap. Çok abes ve komik geldi. İçinde bunca kötülüğü barındıran hele ki o yaşlarda. Bir de saldılar yani. Kesinlikle insan içine çıkarılmaması gereken tipler. Yazarın yarattığı yozlaşmış sistem ve dünyada eh böyle bir adalet sistemi de çok normal gerçi. Sevmedim. Tüm bu kötülükleri,iğrençlikleri düzgün bir konuşma diliyle de yazabilirmiş ama bu dili seçmiş ve kitabı daha da iğrençleştirmiş. Hiç yakışmamış.