Puan vermedi·424 syf.····Okunma: 24 Şubat 2022 17:38 Bu kitabı genel olarak beğendim ama beğenmediğim birkaç özelliği sizinle paylaşmak istiyorum.
Kitap Bennet ailesinin 5 kızını ve hayatını kızlarını zengin biriyle evlendirmeye adamış bir annenin hikayesini anlatıyor. Kitapta isim yerine daha çok Mr. ve Mrs. diye bahsettiği için arada karakterleri karıştırıp geri döndüğüm oldu. Genel olarak pembe dizi gibi bir kitap eğer aksiyon ve macera içerikli kitapları seviyorsanız çok beğeneceğinizi düşünmüyorum ama kesinlikle okunmaması gereken bir kitap olduğunu savunmuyorum. Ben keyif alarak okudum size de tavsiye ederim. İyi okumalar :)