·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Şubat 2022 01:12 Çok güzel bir kitaptı. Severek okudum. Kesinlikle tavsiye ederim, sıkılmadan severek okuyacağınız türden bir kitap. Bu yazarın okuduğum ikinci kitabıydı. Diğer kitabı Kabuğunu Kıran İnci bu kitaptan daha güzeldi ama bu kitapta onun kadar olmasa da güzel, tavsiye ederim ...