·408 syf.····Okunma: 25 Şubat 2022 08:42 Ahmet Ümit gerçekten bu işi biliyor..Kitabı okurken liseden beri arkadaş olan üç karakterin içinde adeta dördüncü bir kişi oluyorsunuz.Diyaloglar çok doğal ve akıcı.Yazar sizi hem olayın içine çekiyor hem de Beyoğlunda bir yolculuğa çıkarıyor.Son ana kadar gizem perdesi kalkmıyor ve sonunda da herkesi ters köşeye yatırarak bu zevki tatmamızı sağlıyor.Kalemine sağlık Ahmet Ümit.