·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Şubat 2022 22:01 Kitabı, Barış Özcan'ın videosu ile keşfetmiştim. Uzun zamandır da okuma listemdeydi. Ayrıca Bilimkurgu Klasikleri serisini okumayı gerçekten seviyorum. Kitaba gelecek olursak yine bir sovyet anlayışı hakim. Sovyetlerde gerçekleşmiş bir çok ilginç deney var biliyorsunuz. Farklı türler yaratmaya çalışmış bir devlet Sovyetler. Su Adamı Kitabı da bu anlayışın hakim olduğu bir kitap. Bilimin eşlik ettiği bu deneyler insanı düşündürüyor ve gerçekten olabilir mi sorusu geliyor insanın aklına. Kurguyu beğendim. Olay akışı beni yormadı. İhtiendr gerçekten empati kurduğum bir karakter oldu. Saflığı ve yalnızlığı beni üzdü. Mutlu olmayı hakeden bir karakter. Elinde olmadan farklı bir canlıya dönüşmüş ve bu sebeple yalnız... Gerçekten etkileyici. Evrim ile ilgili kitaplardan hoşlanıyorsanız da okumanızı öneririm.