10/10
·123 syf.··
Beğendi
·
2017 35. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2017 19:05
Ormanda Uyku,Kalorifer ve Bahar ve Kim Kime hikayelerini gerçekten çok beğendim.Sait Faik,böyle aslında hissettiğim ancak tasvirini yapamadığım duygularıma dokunuyor.Hayatın içinden hikayelerinde, buram buram her duyguyu kokluyorsunuz. Bazı cümleleri var ki 10 tane hikayeyi birleştirip sanki bir cümlenin içine sıkıştırmış gibi.. Şiirde Orhan Veli, Hikayede Sait Faik yeri gerçekten bambaşka.. Sanki; İçinizdeki kötü binaları yıkıp yerine mis kokan çiçek bahçeleri oluşturuyorlar.
SarnıçSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 20194,407 okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.