·320 syf.····Okunma: 27 Şubat 2022 01:47 Vay be... Sayın Başkan her yerde... Yönetim şekli "üstün demokrasi"nin demir yumruğu. Başkanın uç dediği uçar, öl dediği yatar toprağa. Aşık olmaman gereken birine aşık olduysan pek fena. Korku içinde yaşayan insanlar ne yapar? Kumpas kurar, casusluk yapar, ihanet eder ve boğulmaktan kurtulmaya çalışır. Bugün en üsttekiler yarın ayaklar altında kalabilir. Bunlar "üstün demokrasi"de liyakate uygundur. Korkmayın, çünkü korkulacak sınırı çoktan geçtik biz. Okuyun, çünkü öğrenmenin sınırına yakın bile değiliz. =)